Väntan

God morgon allihopa! Jag har vaknat för läänge läänge sen. Jag har hunnit vara hos tandläkaren, hon tog bort stygnet och tyckte att allt såg bra ut. Nu är jag klar med mina tandläkarbesök för i år. Riktigt skön känsla! Nu sitter jag hos min mormor och tittar på Hayat bebe, jätte roligt program, det är små barn som ska förklara olika ord och så. Nu ska de prata om klockor, haha sköna förklaringar. Idag är det min första dag på jobbet. Wish me luck :) idag får jag skjuts men i framtiden ska jag pendla till Linköping. Älskar Linköping eftersom de har Ikea och det har inte vi. Kommer nog bli ett par besök till Ikea i sommar :) Ha en underbar dag allihop, här kommer det vara 22grader idag! Skönt!

Mamma Till Dino

ojj vad roligt att du börjar jobba. kako se osjecas mislim utan Emir? sretan ti rodjendan malo i efterskott al tek sad sam vidjela.. =))

2011-05-10 @ 11:12:50
URL: http://maminoo.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: