Ny början

Ännu en gång så sätter jag mig ner vid datan för att börja blogga. Denna gång hoppas jag att det varar lite längre än förra  och förhoppningsvist kommer jag ha lite mer tid också.

Nu kanske jag kan nämna några saker som har hänt under tiden jag inte bloggat. Emir har fyllt 1 år och han har kommit in på dagis. I oktober ska vi börja med inskolning. Ska bli kul! Men jag är ganska ovetande om alla de saker som behövs då barnet börjar på dagis men jag ska leta runt på nätet och se vad som behövs/fattas. Jag älskar att handla in nytt till Emir!


Chicmommy - mamma till Ajdin

Jag kan berätta vad han behöver ;)



Kul att du är tillbaka i bloggvärlden :)

2011-09-21 @ 11:13:19
URL: http://chicmommy.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: