Jobba jobba jooobba

Hej, nu sitter jag på jobbet och har allmänt tråkigt. Dessa semestertider altså, det finns inte mycket att göra. Jag försöker sysselsätta mig själv för att inte ha tråkigt. Ute är det ganska fint väder men jag käbnner mig ganska trött. Ikväll ska jag sova hos mamma. Det är närmare till stationen från henne. Om 2 timmar slutar jag!

Igår gick jag hem till mamma efter jobbet och därefter promenerade vi till McDonalds, jag var bara tvungen att ha en McFlurry ballerina kladdkaka. Jag bara älskar den! Sen fick det även bli en cheeseburgare, jag klarar inte av att besöka McDonalds utan att proppa i mig åtminstone EN cheeseburgare :)


Bild: Google

Chicmommy - mamma till Ajdin

Hallå vi måste ses innan vi åker.. för sen ska vi ju vara borta 4 veckor och sen åker ni :O det blir ju f*n två månader :o



Hur har du det på fredag?

2011-07-12 @ 16:31:20
URL: http://chicmommy.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: