Mammagala: söndag

På söndagmorgon vaknade Fata och jag ganska tidigt. Fata packade, jag hade fixat packningen redan kvällen innan. Sedan gick vi ner för att äta frukost. Konstigt nog blev jag mätt utav två mackor?



Efteråt gick vi ut för att ta fina kort på den fina utsikten.







Och eftersom vädret var så fint så satt vi alla mammor ute på deras stora altan/terass då det var dragning av vissa produkter som fanns att köpas under lördagen.





Vi fick skjuts hem av fiina Angelica som skulle förbi Norrköping. Tack ännu en gång Angelica! Du räddade oss från att uppleva stressen från lördagen.



Sen var det bara att plocka med bagaget och bege sig hemåt (för att träffa min lilla plutt, jag har aldrig varit ifrån honom så länge förut). Hem ljuva hem!






    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: