Lugn dag

Idag har det varit en i princip lugn dag. Förutom att jag bar iväg två proppfulla ikea påsar till tvättstugan (för att sedan inse att jag hade bokat fel dag för tvätt) så satt jag inomhus. När jag bokade tänkte jag inte på att april månad bara har 30 dagar och inte 31. Då fick jag bära tillbaks de tunga påsarna och tvätta Emirs grejer hemma istället. Resten av dagen satt jag inomhus. Imorgon blir det en spännande dag, jag ska nämligen till frisören. Hoppas på bästa möjliga resultat. Nu ska jag sova. God natt allihop!!

senita

jaha okej, japp det är verkligen en bra erfarenhet! Men jobbar du nått nu? =)

2011-05-02 @ 13:27:36
URL: http://entermyname.blogg.se/
senita

jaha okej :/ det är faktiskt skit svårt att få jobb idag.. Jag jobbar för pema i oni su bemanningsföretag så de hyr ut personal till de företag som behöver hjälp :P har jobbat på jätte många olika ställen och det är jätte kul :D Du kanske borde söka till olika bemanningsföretag om du gillar att variera arbetsplatser :D

2011-05-02 @ 20:15:05
URL: http://entermyname.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: