Long time no see?

Hejsan, länge sedan man inte hörde något från mig har jag märkt. Jag har Haft en ganska händelserik vecka. Fjärde maj fyllde hag 22 år :) och samma dag fick jag världens överraskning, jag blev riktigt glad. I veckan fick jag även jobb, sommarjobb i tre månader. En riktigt bra vecka med andra ord. En mindre vra grej var att jag var hos tandläkaren och fick dra ut en visdomstand. Det gjorde riktigt ont efteråt men det har ändå läkt relativt snabbt. Nu är jag på mammagalan, eller jag sitter på rummet med Fata. Vi vilar nu, laddar inför kvällen :) nu ska vi lyssna på musik :)

senita

grattis i efterskott och grattis till jobbet :D vad ska du jobba med? :D

2011-05-07 @ 16:08:49
URL: http://entermyname.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: