Limitless

Första jobbveckan är avklarad. Det har gått riktigt bra, fast det är mycket som man ska hålla koll på. Jag slutade lite senare idag eftersom folk bara strömmade in då det var stängdags. Men det är lugnt :) Sedan var det pendeln som gällde. När jag kom hem gick jag på en promenad med Jasmina och Emir. Nu är mamma och hennes man här för att vakta Emir. Vi tänkte gå på bio och titta på thrillern Limitless. Hoppas att den är bra. Vi tänkte även dra en stund tidigare eftersom vi planerade att ta en bit mat innan filmen.

Ha en underbar fredag allihop så ska jag försöka ta lite bilder ikväll :)


Anonym

Hej!



vad jobbar du med om man får fråga? :)

2011-05-13 @ 23:04:15
Mersiha

Hej.



Jag sommar jobbar i receptionen :)

2011-05-14 @ 00:17:15
URL: http://ladyhypnotic.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: