Gårdagen

Nu tänkte jag berätta lite om filmen som vi såg igår. Jag tyckte inte om den, inte min typ av film. Alen och Jasmina tyckte att den var jätte bra. Jag är en sån som gillar romantiska komedier, en typ av filmer som jag avskydde förut. Men men, man har ju rätt att ändra sig :)

Annars så hade vi jätte kul igår. Många sjuka bilder blev det, men tyvärr så hade jag mobilkameran och kvaliten på bilderna är inte den bästa. Därför lägger jag inte upp några bilder.

Idag hade vi gäster, Senahida var på besök. Riktigt trevligt var det. Först lagade vi middag och sedan gjorde vi muffins med banan/choklad fyllning. De var otoligt goda, synd att jag har satt igång min "bantning" och inte kan äta lika många som jag annars skulle ha käkat upp :(Jag gjorde även cheesecake frosting till dem men den blev för flytande, så den är i frysen och kyler ner sig litegrann. 

Imorgon har Fata frågat ifall vi ska med till Busfabriken och vi vill gärna hänga på. Senare på kvällen blir det nog fotboll som gäller.

Nu ska jag iväg och spela spel med Alen och Jasmina innan ESC börjar.


Igår hittade vi den nya marabou chokladen, Caribbean (kokos och banan). Den är min nya favorit. Jag tycker den t o m. är bättre än frukt och mandel! Riktigt god!


Tova

Åhh mums, den där chokladen borde jag prova, äälskar ju kokos :)



Sv: Jaa mammagalan motsvarade verkligen förväntningarna, maten var ju så god och man fick ju såå mycket grejer :) dock skulle det vara kul att känna fler till nästa gång, nu hade jag ingen att dela rum med och ibland kände man sig lite ensam. Men man snackade ju med några iaf :)

kram

2011-05-16 @ 16:16:33
URL: http://trasslet.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: