Fullt upp!

En till jobbvecka är avklarad. Igår jobbade jag själv för första gången och det gick ganska bra! Jag klarade mig i alla fall. På måndag kommer det bli mycket som ska göras men jag klarar mig, då kommer jag i alla fall inte vara själv.

Snart så måste jag gå till affären för att köpa lite saker, ska nämligen göra tårta idag. Hoppas den blir god eftersom det ändå kommer vara ganska många som ska käka den. Senare ska vi hem till mamma eftersom hon fyller år och vi valde att  fira våra födelsedagar ihop. Inget stort bara familjen :) Så en lång dag väntar mig.

Nu ska jag iväg och väcka alla andra :)

Mama sretan ti rodjendan! Super se provedi jer manje od toga ne zasluzujes! Volim te! <3

i min lilla lilla värld

hihii Wilda tackar för det

2011-05-22 @ 08:24:20
URL: http://saratilling.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: