Första dan på jobbet

Första dagen på jobbet är avklarad, jag kom hem klockan 19 precis innan Emir skulle sova. Jag har saknat honom enormt mycket. Efter att han hade somnat gick jag ut för att springa en runda. Men det gick absolut inte bra. Min kondition har försämrats drastiskt. Men jag ska vara bestämd och försöka springa en viss sträcka varje dag. Jag måste, kan ju inte fortsätta vara som jag har varit hittills. Efteråt vilade jag under en lång period och snart ska jag duscha. Alen spelar spel med Jasmina, senare ska även jag göra dem sällskap. Snart ska jag även göra ett tidsinställt inlägg tills imorgon, det kommer vara fortsättningen på mammagala bilderna.


Mandy

Prova börja med powerwalk tills du har fått upp din kondition igen :)

2011-05-11 @ 12:00:32
URL: http://mandy.spotlife.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: