Vill ha!

 

Nu när sommaren är på väg så vill jag jätte gärna skaffa en cykelvagn. Den fösta är en kombinerad cykel och joggingvagn (1299:-). Jätte praktisk! Den andra är en vanlig cyckelvagn (990:-). Någon av dem planerar jag att köpa. Det är smidigt och jag tror nog att även Emir kommer uppskatta den :) Båda finns att köpa på Biltema.

Mamma Till Dino

veliki pojke Masallah. Kako vrijeme brzo prolazi. Dino ce biti 10mån om ca 1vecka. Nezna jos hodati al zna kad se drzi uz soffan eller gåvagnen o vi kan hålla han i en hand o han kan gå. Al Nece da puze nikako nemislim da ce ni puzati. Han hatar o vara på mage tako da nema sanse da on propuze. hehe. Kako Emir puze li on?



Ja imam mamma dagar do mars/april sledece godine. al hocu da sparam dagar da imam ovako kad mi zatreba da uzmem ledigt från jobbet hehe. Ne nego varje sommar svi hoce juli/aug slobodno så de e så svårt o få just dom veckorna tako ako imam mamma dagar så kan dom inte neka mig.



Men jag vill gärna ha ett barn till ganska tätt så jag kanske inte ens hinner gå tillbaka till jobbet innan..=)) Kako si ti kontala vill ni ha fler barn?



Men samtidigt tycker jag att dagis kan vara bra u jednu ruku dom får leka med andra barn o så lär dom sig saker. Sen samtidigt tycker jag det är synd att lämna dom där hela dagar. Al någon timmer några gånger i veckan kan inte skada.



2011-03-25 @ 19:12:05
URL: http://maminoo.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: