Vad är det här ?

Värst vad vädret är konstigt det senaste tiden. De senaste dagarna var det fint väder, solen sken och allt men gissa vad det är för väder nu? Joo, snöblandat regn! Helt sjukt! Hoppas bara att snön inte lägger sig.

Idag var jag och Alen i Hageby. Vi mötte upp min mamma, vi fikade och sedan gick vi runt i affärer. Jag köpte lite saker till Emir men känner att han har enormt mycket kläder. Speciellt i storlek 86 och 92. Jag har shoppat sönder mig av grejer till honom. Vi handlade i Willys, Alens bror kommer imorgon. På lördag kommer vi troligtvis gå på bio, det vill säga ifall min mamma kan vakta Emir. Jag vill se big mommas house :) Vet någon ifall den är bra?

Jag köpte även lite grejer till mig och igår fick jag paket från Yves Rocher, visar upp den vid ett annat tillfälle:)


Dagens fika.


Ammii

åh, sad bli mogla pojesti jednu semlu :D

2011-04-03 @ 19:09:15
URL: http://ammii.devote.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: