Stäädning

Igår blev jag positivt överraskad av hur sent det blir mörkt nuförtiden. Jag promenerade till Hageby med Emir, där träffade jag min mamma, vi gick runt i affärerna och sedan gick jag förbi Willys för att handla matvaror. Precis som jag hade planerat. Eftersom det var så fint väder övertalade jag mamma att vi skulle promenera in mot stan. Jag njöt verkligen av vädret. När jag kom hem var jag inte så speciellt trött. Sen hade vi gäster, Elma, hennes man och dotter kom till oss. Riktigt trevligt :) Det var länge sen. Måste ut på promenad med Elma, vi bor så nära och ändå blir det aldig av. Men snart så :)

Nu så ska jag gå och städa, det blir stökigt ganska snabbt :/ skit jobbigt, en av nackdelarna med en större lägenhet kanske ? Tittar på nya dammsugare, men kan inte bestämma mig. Vet ju inte vilken som är bäst. Här är i alla fall de jag överväger att köpa. Ni får gärna komma med förslag på vilken som är bäst!



Skantic VACC-400




Anonym

köp inte dem där nedre...dem är värdelösa

2011-03-30 @ 09:32:05
Mersiha

Nej :/ Det var just dem jag hade fastnat mer för :( Är båda det eller finns det något bättre märke? Den till höger är typ bäst i test enligt råd och rön.

2011-03-30 @ 12:00:42
URL: http://ladyhypntic.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: