Solen skiner och himlen är blåå

Jahapp, nu är det klart. Jag ska gå på mammablogg galan med Fata. Hon har jobbat hårt på att övertala mig till att gå och hon har lyckats. Det ska bli jätte spännande att gå. Det är en gala för mammor som bloggar. En helg då vi kan vara med varandra och dela med oss av olika saker. Fata och jag passade även på att boka biljett redan nu, det är nog billigare :) Speciellt när det är så lång tid kvar till själva dagen.

Idag tänkte jag gå ut litegrann i gården. Solen skiner och jag såg att det inte skulle vara så blåsigt idag. Och därför passar jag på att ta ut Emir. Vi ska gunga! Han trivs ute som fisken i vattnet. Han sover just nu, så det får bli av när han vaknar!


Bild [Vinter 2010]

Chicmommy - mamma till Ajdin

Hehe, du ska bara veta så glad jag e att du hänger med :)



förresten, den heter mammablogg gala inte ung mammablogg gala :P buahaha :P

2011-03-30 @ 15:19:00
URL: http://chicmommy.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: