Sanctum

Igår kväll var jag som ni redan vet och tittade på Sanctum med Fata och Irma. Vet faktiskt inte vad jag ska säga om filmen, den var varken bra eller dålig. Kanske hade jag för höga förhoppningar på den, det är ju trots allt James Cameron som har producerat den. 3d var inte det jag hade hoppats på heller. Men det är ju tur att jag nyligen har tittat på "Min låtsasfru" den filmen väger upp det dåliga i "Sanctum". Men som tur är så hade man ett gott sällskap igår och kvällen var riktigt trevlig:)

Idag ska jag till Nyköping och besöka min bror och hans familj samt morbror och hans familj. Kommer bli trevligt, det var riktigt länge sen jag var där.


Bild från igår- Titta vad nära flygplanet flög!!! :O hehe

senita

hehe pametan ti je muz :D,

VA??? kada? znas li koji datum? jag kommer vara där först! :D

2011-03-13 @ 23:07:10
URL: http://entermyname.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: