Quite a story

Ja, då har jag lite tid att blogga :) Jag brukar sätta mig vid datan då och då men glömmer att blogga. Kanske för att det inte händer mycket nuförtiden. Men jag kan berätta om en grej som hände häromdagen som gjorde mig skiiit förbannad, haha.

I alla fall, häromdagen när jag var hos min mormor och skulle hem så skulle jag åka med spårvagnen. Jag väntade på 3an och det var ett par minuter kvar tills skulle komma. Men under tiden kom 2an men jag steg inte på den eftersom den gör värsta omvägen för att komma till Söder tull. Jag väntade kvar på 3an, efter en stund så kommer den och gissa vad! Spårvagnshelvetet åker bara förbi mig!! :S Jag stod där och väntade och så åkte den bara förbi mig. Jag blev så jävla sur.

Det var dock en spårvagn som har två trappor då man ska in, det hade varit svårt för mig att ta mig in med barnvagnen. Men ändå! Han ska väl stanna och låta mig själv inse att jag inte kommer in istället för att totalt skita i att jag står där och bara åka förbi! Men väl på nästa spåris så träffade jag massa trevliga människor som jag kunde prata med. Bland andra en äldre svensk dam som hade bott i Kroatien i 10 år osom jag pratade bosniska med. Riktigt trevligt :) Hon var så duktig. De trevliga människorna gjorde att jag glömde den där hemska chauffören som ignorerade mig!


senita

Tack, fyfan vad förbannad jag hade varit.. hatar såna chaufförer! De bra att du börjat blogga :D men mera måste du :Dpå tal om ingenting; Hur gammal är lille Emir då? tror inte jag frågat dig det hehe

2011-03-02 @ 16:26:43
URL: http://entermyname.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: