Pizza

Idag har jag latat mig ganska mycket och passade även på att ta en tupplur då Emir sov. Alen väckte mig för att vi skulle på en promenad. Vi gick till Lidl och handlade varor till att göra pizza. Nu är pizzan i ugnen och jag väntar på att den ska bli klar. Är riktigt hungrig. Den här gången la jag torkat kött på toppen, undrar hur det kommer att smaka. :) Godaste pizzan som jag har gjort var när Alen ville experimentera. Vi hade ätit tacos dagen innan och vi åt inte upp allt kött. Då hällde Alen köttet över pizzan, jag ville inte ha (Gillar inte att experimentera med nya smaker) så han la bara kött på sin halva. Kan bara säga att det var riiktigt gott när jag väl smakade. Ville ha hela hans halva (A) hehe Borde kanske göra en sån igen, riktigt gott var det!


Chicmommy - mamma till Ajdin

torkat kött låter lite snuskigt en jag fattar vad du menar :P

2011-03-16 @ 21:47:26
URL: http://chicmommy.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: