På jakt

Värst vad länge sen det var som det regnade. Kan säga att jag saknar regnet. Jag älskar regn, speciellt då det är varmt och en relativt varm regn faller ner till marken. Jag skulle kunna stå ute hela dagen i sådant väder.

Idag har Alen, jag och Emir promenerat till stan. Vädret är fint, allt förutom att det snöar duger :) Vi är på jakt efter en matstol till Emir. Tyvärr fanns det inte någon i Lekia vilket innebär att vi får åka till babyland eller liknande för att få tag på en.

Nu är min mamma hemma hos oss. Alen är hos en kompis och Emir sover. Jag börjar också bli trött men jag klarar mig :)


Den här stolen verkar ganska bra :))


senita

jaa när man ser den vill man bara ha sommar nununu :D

2011-03-10 @ 20:54:25
URL: http://entermyname.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: