Match :)

Idag är det ännu en solig dag med underbart väder. Dock tittade jag på väderprognosen och det ser ut som att det kommer snöa någon gång snart. Hoppas att det smälter bort så fort det faller ner på marken. Idag ska jag titta på match. IFK Norrköping spelar mot Kalmar, vänskapsmatch. Det ska bli kul att se de nya spelarna, hur de spelar och så vidare. Norrköping har ju köpt in ganska många nya, hoppas det går bra för de den här säsongen :) Min mamma kommer hit för att vakta Emir då vi går och tittar på matchen.

Nu har jag städat och passar på att vila lite vid datan. Jag vätar även på att Legend of the seeker ska börja på 6an.

Cara (länst till vänster) är min favoritkaraktär förresten :)


senita

va kul jag vill med se en ifk match nångång snart.. Hoppas de vinner !!

2011-03-17 @ 17:11:04
URL: http://entermyname.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: