Home sweet home

Nu är man tillbaka från Halmstad. När vi åkte dit ner så spydde jag 2 ggr eftersom jag är åksjuk. Därför köpte jag tabletter mot åksjuka och det gick mycket bättre :) Det var riktigt skoj i Halmstad, Alens bror kanske kommer på besök nästa helg, men det är inte bestämt ännu. Hoppas han kommer, det var länge sen han var här sist. 

Nu tittar Alen och jag på Manchester City och Wigan matchen. Min mamma och hennes man har kommit till oss, snacka om att de har saknat Emir. Nu ska jag gå och vara social, snart börjar dock en turkisk serie (Binbir gece)som alla har blivit helt inne i och som vi ska titta på :)

Ha det så bra allihop!!


Chicmommy - mamma till Ajdin

Välkommen hem!



Fika nästa vecka??



Kram

2011-03-05 @ 21:32:40
URL: http://chicmommy.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: