Helt sjukt!

Idag mår jag inget vidare. Förkylningen har blivit mer intensiv. Jag vaknade mitt i natten och var hes som fan , hostade skit mycket och näsan var snorig. Underbart! Just när vädret blir finare och då jag hade spenderat nästan hela dagen utomhus så drabbas jag av det här. Men det är väl bättre att det kom nu än att jag blir förkyld/sjuk när sommaren är här. Jag tror inte att jag kommer slippa en omgång då med, har ju varit förkyld väldigt många gånger sedan Emir föddes. Nästan lite väl mycket. Men det blir nog bättre, ska ta hand om mig bättre i framtiden.

Nu ska jag vila lite och hoppas att förkylningen lägger sig.

Ha en underbar vårdag allihop!!

Mamma Till Dino

Låter ju inte alls kul smittar de Emir eller klarar han sig? Jag har (hvala bogu) inte varit sjuk/förkyld en enda gång odkako samo sa Dinom za trudnila.



Naaww mali Emir ima zubic.. så gullligt hehe. koliko mu je sad 6-7mån??

Stavila sam Dinu i kö za dagis al tamo Nov/Dec kad bude 1,5år. Al samo ce ici 3dagar i veckan några timmar za pocetak. kanske inte ens de. Ima svoj razlog zasto je tako. Al nemogu ti o tome ovde pricati hehe.

Kad ste vi kontali Emira u dagis?



2011-03-25 @ 13:36:22
URL: http://maminoo.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: