God natt!



För en stund sedan gick våra mamma och hennes man. Vi åt och jag vet inte vad jag ska säga om den där "påsen". Det var väl ganska gott med det var inte krispigt nog. Jag använde inte Knorr påsarna så att ni vet, det är någt annat märke. Måste nog prova "Knorr bag of taste" snart :) Knorr har ju så goda och bra produkter annars och därför har jag höga förväntningar på "bag of taste". Jag är i alla fall mätt nu av den kycklingen som vi åt. Snart ska jag lägga mig är utmattad. Har ont i ryggen som fan, kan knappt gå.

Titta på bilden vad Alen mixade ihop idag. Det var så jävla gott. Det röda är jordgubbar (som jag förresten har saknat oerhört, längtar till juni-juli då jordgubbarna flödar! :) Sen så har han ett litet lager av kiwi som inte syns och på toppen är det ananas. Riktigt gott!!! Jag njöt verkligen för fullt. Jordgubbarna var godast.

Nu ska jag sova.
God natt!

Mamma Till Dino

a recept za ovo?? hehe

2011-03-24 @ 14:34:42
URL: http://maminoo.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: