Gårdagen + en bild på kakan

Ja, då ska jag skriva om gårdagen. Efter att jag hade städat och bakat kakan så passade jag på att vila, då Emir sov så somnade jag också en stund. Min bror, hans fru och barn och min mamma kom runt 6, de andra gästerna kom inte. Men inte var det tråkigt pga det. Vi hade roligt, passade barnen lagade tacos och pratade. Jag var nära på att glömma att ta ut kakan. Min mamma påminde mig och innan gästerna hade gått så fick de äta upp kakan. Efteråt diskade jag och sen somnade jag ganska utmattad.

Här är en bild på kakan som jag gjorde. Den var helt perfekt igår, den hade inte smält. Men imorse när jag skulle fota den så hade den smält litegrann men jag lägger upp bilden ändå :) Nu ska jag titta på händiga Manny med Emir.


senita

Tackar :D jag doooog när jag såg den hehe, den kommer från H&M på barnavdelningen oxå :P 129 kr bara ;)

2011-03-20 @ 16:43:50
URL: http://entermyname.blogg.se/
Branka

Kakan ser riktigt god ut :)

Vill du lägga ut recept på den?

2011-03-21 @ 20:51:57
URL: http://branka.bloggplatsen.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: