Fullspäckat schema!

Idag var vädret underbart.. Solen sken och det var varmt. Jag tog ut Emir och gungade med honom lite, sen gick vi alla 3 på en lång promenad. Riktigt skönt, njuter av för fullt. Våren närmar sig med stormsteg! Nu sitter jag och tittar på simpsons, det är nya avsnitt. Snart börjar även Family guy, tycker liite mer om Family guy än Simpsons :) Och äntligen kommer det jag har väntat på länge. Säsongspremiären av DH! Snart börjar min vanliga TV schema att gälla. Dvs, Chuck måndagar, DH och Cougar Town tisdagar, Grews anatomi onsdagar, och Vampire diaries som var torsdagar har flyttats till fredag så det blir inget på torsdag :D hehe Fullspäckat schema som sagt :)


senita

haha shit vilken tvnörd:P min pappa fråga mig idag senita imali ista na tv ikväll? ja samo u njega gledam o sen bara neznam haha sad znam koga cu pitati HAHA

2011-03-15 @ 22:19:57
URL: http://entermyname.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: