Eurostop

Hello.. Idag har jag nästan på egen hand tagit mig till och från Eurostop här i Halmstad. Det var oplanerat, jag hade planerat att promenera men såg att Eurostop fanns nära och begav mig dit istället. Det är typ ett shopping center med ett par affärer. Jag beökte i princip alla affärer haha och köpte en bok till Emir. Sen begav vi oss mot Mc donalds och sedan var det dags att bege sig mot Alen. Och jag hittade tillbaka :) Jag är riktigt stolt över mig! Därefter promenerade Alen och jag vidare hem till hans föräldrar. Vi gick förbi ett par lekplatser, snacka om att jag kommer hänga där i sommar, när vi kommer till Halmstad. Jag älskar att gunga och åka rutschkana(?). Jag är som en liten barnunge, Emir kommer nog stortrivas med mig haha




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: