En lång dag på ikea

Igår kväll bestämde vi med min mamma och hennes man att vi skulle åka till ikea i linköping. Vi åkte dit ganska tidigt idag och var där i ett par timmar. Det har resulterat i att jag är Skit trött och har jätte ont i ryggen. Måste bara säga att emir stortrivdes på ikea, jag bar honom (vilket kan ha haft en stor inverkan i att jag har ont i ryggen) och han tittade runt på allt och alla. Efter att vi hade besökt alla affärerna så gick vi till mc för att äta. På vägen till bilen besökte vi babyproffsen och där köpte jag en ny skötväska som var på rea. Min gamla är inte så smidig och denna kommer komma väl till hands. Visar en bild på den när jag för över bilder från kameran. Nu ska jag vila innan jag behöver dra mig mot stan.

senita

jag älskar verkligen fredagar hehe, fan jag vill med åka till ikea.. borde kanske ta och kolla upp om någon mer är sugen :D

2011-03-12 @ 18:29:52
URL: http://entermyname.blogg.se/
senita

Det är sant faktiskt de har alltid saker som man behöver.. Nae :O?? vad heter den o vem sjunger? Vad tyckte du om Erics låt?

2011-03-12 @ 23:06:46
URL: http://entermyname.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: