Det är underbart väder! Snön syns bara lit...

dsc00145 (MMS)

Det är underbart väder! Snön syns bara lite här och där, solen skiner och fåglarna kvittrar. Snart, snart är våren här, som dessutom är min favorit årstid. Vår internet funkar inte, den la av igår. Det känns riktigt tomt utan den. Vad konstigt att man är så beroende av teknologin. Kommer ihåg när jag var liten, då gällde det bara att leka och ha kul. Nu känner jag mig beroende av datorn och tvn, liksom av alla andra prylar. Undrar hur ens vardag hade sett ut utan datan och allt annat, haha vill inte ens tänka den hemska tanken :-P aja, jag kom långt bort från ämnet, i alla fall längtar till våren. Nu är jag på väg till olika affärer. Hör av mig när internet börjar fungera. Jag har förresten ett tidsinställt inlägg lite senare. Hoppas internet börjar funka som den ska snart. Ha det så bra tills dess!




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: