Bag of taste

Idag mår jag inte så värst bra. Vaknade med att näsan rinner och halsont. Verkligen underbart. Jag har ju varit förskyld oerhört många gånger sedan Emir föddes. Hoppas bara att det inte utvecklas till en ordentlig förkylning. Ska ta det lugnt och dricka mycket te.

Igår startade jag en ny rutin. Jag berättar mer om den ifall den håller i sig och ifall den är effektiv :) Nu ska jag bosätta mig i soffan och vänta på mamma. Hon kommer till oss idag. Jag tänkte laga middag och testa de där påsarna som är på reklam nu. Man stoppar köttet i dem och då blir samlas alla köttsafterna i påsen och så stänker det inte i ugnen :) Hoppas att det blir gott. Har någon av er provat det?


Bild [Knorr.se]


Anonym

Jazmin har provat ...de är ganska ok :P

2011-03-23 @ 17:42:37
Mersiha

najs najs :) u bosni ima skit bra :) de vattnas i munnen kad gledam reklamu :P hehe

2011-03-23 @ 18:16:11
URL: http://ladyhypntic.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: