Back again

Nu är jag tillbaka! Ny bloggdesign och allt. Lite flickig men man vänjer sig! Designen har jag Nathalie och tacka för. Det blev drygt en månads uppehåll. Hos mig så har det inte hänt mycket, jag har jobbat lite i Linköping och i Nyköping. Nästa vecka är det dags att pendla till Linköping igen.

Idag har jag och Emir varit i Vasaparken med Fata och Ajdin. Emir fick sig ett första dopp, om man nu kan kalla det så. Han gick bara runt i bassängen. Jag har dock blivit solbränd. Är röd fastän jag inte var ute efter att sola. Men man är ju glad att få lite färg. Speciellt när alla runtomkring mig är så bruna och så är jag vit som en krita.

Snart ska jag iväg för att sova, är riktigt utmattad!


Mamma Till Dino

Wiiiee.. roligt att du är tillbaka..=)) super ti je design.

2011-07-09 @ 18:52:47
URL: http://maminoo.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: