Vilse

Idag har jag varit på en promenad med Emir. Det har regnat tidigare idag och det var jätte slaskigt ute.Jag ska berömma mina skor, jag blev inte blöt alls! Emir trivs ute och han brukar somna när jag tar med han på en promenad. En rolig sak hände även när jag var på väg hem. Jag hamnade vid fel hus när jag skulle in. Jag såg "vår" balkong men blev förvånad över att vi hade nät på balkongen. Men jag tyckte inte att det var så värst konstigt, jag trodde att Alen hade satt upp ett nät medans jag var ute. Haha, så jävla lost man är. Sen till slut insåg jag att det var helt fel byggnad. Jag vände och skämdes riktigt mycket.





Chicmommy - mamma till Ajdin

Hahahaha, du är ju helt knäpp :P



sv: vart har du bokat tid?

ja jag tuppade nästan av när hon sa 7000 fast f-kassan betalar 2500 och jag få betala resten :o

2011-01-18 @ 21:15:59
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Bambino

Hehehe du är rolig du, hade ni planer på att sätta upp nät? eller vad fick dig o tro att ni hade nät helt plötsligt hehehe

2011-01-18 @ 21:39:05
URL: http://bambino.bloggplatsen.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: