Startar det nya året med en promenad :)

Hej. Är allt bra med er? Själv mår jag bra, har magen fullproppad med havregryn, haha (jag försöker gå ner i vikt). Idag gick jag på en låång promenad med Alen och hans bror. Riktigt kul, Alen hade med sig lite smällare som vi smällde på vägen.


Bambino

bas kao sto kazes ingen undergång, alla tjafsar.



Joj löpband je tako jobbig haha ja trodde ja skulle kunna springa orkar knappt 5min o resten går ja sådär snabbt istället. al dobar je svidja mi se sad nemogu kommat på med ursäkter för löpbandet står mitt framför näsan. hehe



kod mene nema nista sad trenutno najvise smo u kuci de e så kallt pa nemozes nista.. necu da se dino prehladi. A Dino je dobar igra se i mi snjim.. zna dosta sam roligt o se kako se okrece i prevrece så han ska ta sig fram jos nije skonto kako da puze hehe. nema jos zuba nije niko men ja ser den där nere hehe



Kako je Emir, jesi bila na rean? åker ni hemmåt snart?



kram

2011-01-04 @ 15:07:04
URL: http://bambino.bloggplatsen.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: