Natural flow

Hej hej. Den senaste tiden har jag varit väldigt aktiv. Jag har promenerat varje dag med Emir och Alen. Igår gick vi till Vilbergen och tog en oplanerad fika. Idag tog vi en lite längre promenad till Hageby. Emir är i behov av ersättning och då passade vi på att ta en promenad. Där mötte vi upp min mamma för en fika. Väl i Hageby gick vi till apoteket för att köpa dinapp nummer 2 till Emir. Men eftersom de inte hade märket MAM så köpte vi en ny nappflaska tillsammans med dinapp nummer 2. Vi köpte Dr Browns- natural flow nappflaska. Jag hade läst om den innan Emir föddes men hittade aldrig den i butikerna. Så nu blev jag glad när vi hittade en. Den ska förebygga magbesvär som exv. kolik.

                    




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: