Long time no see

Hejsan. Hur är det med er? Själv mår jag bra! Förkylningen har lagt sig och jag mår som vanligt :) Jag har inte uppdaterat på länge har jag märkt. Det fanns liksom inte tid för bloggandet de senaste dagarna.

Igår kväll tittade jag på SATC2, haha lite efter jag vet. Men jag har inte missat något, jag tyckte inte att filmen var bra :/ jag längtade mig igenom de 2 timmarna som filmen varade. Det enda som var bra var ju Abu Dhabi, riktigt fin stad :) Hade velat åka dit någon gång. Man vet aldrig, det kanske blir av snart :) Man får ju alltid hoppas :D


Bambino

Dino sover också 2-3ggr per dag beroende på. Natten så sover han från 19.00 till midnatt jede i spava do 6 ujtru jede o sen går vi upp vid 8-8.30.



Joj taj sex and the city sög verkligen...:S:S skorjz bez veze.. jag såg den på bio toliko sam se pokajala redan de första 5min.. a jos gore den var sååå lång cini mi se nikad kraja.

i ja bi u abu dhabi verkar vara helt fantastiskt ju.

2011-01-11 @ 19:43:49
URL: http://bambino.bloggplatsen.se
Bambino

razumijem te dodju njima ti neki periodi pa nikako nepsavaju kako treba. men det går över.



kod nas ovde klizavo sami led pa jedva smo i setali. mislim da ce ovaj snijeg biti sve do mars/april.. trååååkigt..

2011-01-11 @ 22:17:22
URL: http://bambino.bloggplatsen.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: