På bättringsvägen

Jag är fortfarande lite sjuk men jag känner mig mycket mycket bättre :) Igår kväll hade vi gäster, Nikoletta och Abdallah kom till oss, vi tittade på matchen mellan Arsenal och Barcelona. Själv trodde jag att Barca skulle vinna men jag hade visst fel. Det var kul med besök speciellt då jag har varit sjuk och bara suttit hemma i princip hela tiden. Snart kommer min mamma till mig, ska försöka övertala henne om att vi ska till affären. Måste köpa ersättning till Emir, ifall inte vi drar så får Alen köpa istället.

Mamma har varit här hos mig de dagarna jag har varit sjuk och hjälpt mig. Jag vet inte hur jag hade klarat av allt på egen hand om det inte vore för henne. Hvala mama ♥


Mama ♥




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: