Off we go

Idag har man för det mesta suttit hemma. Var på vårdcentralen idag också, känner på mig att jag kommer bli förkyld.. IGEN! Värsta vad ofta jag blir förkyld nuförtiden :/ Senare ska vi till Fata. Vi ska titta på ZMBT (en bosnisk motsvarighet till Idol). Nästa vecka är det final, då för man äntligen reda på vinnaren. Jag har ju ett par favoriter, någon av dem MÅSTE vinna, annars blir jag sur :D haha


Anonym

Det där med idoler är det värsta jag vet. Bara skräp. Den som tittar på det där, borde verkligen fråga sig själv: "Är det verkligen värt att jag slösar min tid på sånt skräp?"



Det finns ingenting som är bra i det där. Man blir inte klokare efter att man har sett det, utan snarare, man blir dummare. Man är redan tillräckligt dum om man tittar på det där.



Det här är min åsikt och det här är vad jag tycker och står fast vid det.

2011-02-12 @ 17:34:07


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: