Manny

Hej hej. Jag är vaken sedan länge. Nu sitter jag och tittar på händige manny med emir. Han tittar smått på tvn och sen så leker han med sin nalle. Igår skulle jag ut och fika med ett par kompisar, men det kom något i vägen för dem så det blev inte av. Men jag var helt inställd på att fika eller liknande och gick ut med Alen istället. Vi åt pizza. Gott gott. Sen när vi kom hem tittade vi på film, typ en vakt i ett varuhus. Kommer inte på vad den heter. På torsdag ska Alen och jag på bio, vi ska titta på "min låtsas fru". Imorgon sker något mindre kul. Jag ska nämligen till tandläkaren :-( hoppas det inte gör alltför ont :-) ha det så bra!

senita

hehe dags o ta tag i pusslet :P tandläkaren är den roligaste läkaren som man kan gå till :D tror att det kommer gå bra för dig. =))

2011-02-21 @ 15:53:39
URL: http://entermyname.blogg.se/
senita

hehe hur många hål hade du ? :P Filmen är ett MÅSTE o se.. du kommer tycka om den jätte mycket.=))

2011-02-22 @ 18:20:35
URL: http://entermyname.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: