Besök

Hej hej, visst var det länge sen jag uppdaterade? Jag har alltid varit vid datan med tanken att uppdatera men det blev aldrig av. Jag fastnar vid något annat och så blir bloggen lidande. De här senaste dagarna har jag väl för det mesta varit ute. Promenerat med Emir. Varit ute och fikat med alla som jag träffat. Igår var jag och fikade med min mormor. Riktigt trevligt var det, sen gick vi till henne och satt en stund. På vägen hem får jag sms om att jag ska hämta ut paket, och jag passade på att gå förbi utlämningsstället när jag redan var ute. Nu håller jag på och fixar mig för att gå till mormor igen. Min morbror från Chicago har kommit hit. Men först måste jag vänta på att lilla Emir ska vakna.

Ha det så bra!


- Tårtan jag gjorde häromdagen, färgade marsipanet själv, därför är det inte jämn färg.

Bambino

Heeej draga ti=)) evo me odmaram nesto umorna zadnje vrijeme..=) inace je sve uredu. Dino uzima dosta vremena, 100% uppmärksamhet hela tiden. hehe znas sama kako je. Ibland blir man faktiskt trött hehe.

Kako ste vi? sta ima jos kod vas? kako Emir mali imali zubica jos?



kram

2011-02-03 @ 19:32:15
URL: http://bambino.bloggplatsen.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: