Vinst!

Ännu en helg har passerat. Nästa helg kommer Alens föräldrar, ska bli kul, får bara hoppas på att det blir fint väder så att vi kan gå ut någonstans. Igår var jag på stan med Fata, vi åt och gick runt på stan. Det var trevligt, får nog ta och göra om det snart igen. Vi planerade även att dra till parken efter maten, men, då vi var klara hade det börjat regna :/ Otur! Jag promenerade hem i regnet, jag gillar regn.

Just när jag var på väg hem så hade matchen mellan IFK Norrköping och Gais slutat. Det var jätte mycket folk ute. Jag visste inte resultatet av matchen men hoppades på att IFK hade vunnit. Men av folket att döma verkade det inte så. De var varken glada eller besvikna. Men när jag kom hem blev jag glad, Norrköping vann 2-0 :) Hoppas de fortsätter såhär och bevisar att de klarar sig i allsvenskan!

Oh juste, på vägen hem punkterade ett av däcken på Emirs vagn men jag märkte inget. Det blev bara svårare att  köra, jag trodde att den hade sugit upp regn och att den blev tyngre. haha, först när jag var inne i gården såg jag att däcket var platt. Då gäller det bara att skaffa ett nytt!


Bild då IFK spelade vänskapsmatch mot Mallorca. Igår var publisiffran ca 10500 :)




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: