Minst 10 km?

OMG! Jag är trött som fan. Jag har varit på världens längsta promenad idag. Allt började klockan 9 då vi skulle ut och leta efter den signerade matchbollen från IFK. Vi promenerade nästan runt hela Norrköping. Mest var vi runt Strömmen. Men íngen matchboll syndes till :/ Vi promenerade sedan in mot Kungsgatan och stannade till i en pizzeria för att äta. Sedan fortsatte vi men letandet men insåg snart att vi inte skulle hitta den. Efter det begav vi oss till stan. Jag har äntligen hittat en klänning som jag ska ha på galan, jätte söt är den. Vi kom hem för drygt en timma sen. Tänk vilken rejäl promenad vi va på ifall vi var ute enda sedan 9. Jag kommer nog sova som en stock ikväll. Nu ska jag hämta ett glas iskall cola till mig e jätte jätte törstig!



Det här var ledtråden till vart bollen fanns. finns många sådana platser här :P haha

Tova

Hihi vad duktigt :) men visst är det skönt när man gått en riktig långporomenad... perfekta motionen med barnvagnen också ju ;)



Joo vi hade det helt underbart på spadagen! Inte varje dag man får massage och äta god mat på tu man hand, hihi.

Bra "övning" att vara borta från Elliot innan galan också ;) känner du många som ska dit?

2011-04-19 @ 21:38:49
URL: http://trasslet.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: