TV Kväll

Hej. Idag var vädret si sådär. Solen tittade fram några enstaka gånger? eller blandar jag ihop det med gårdagen. Jag har inte varit ute på någon promenad eftersom däcket ännu inte är fixat. Imorgon ska vi till Babyproffsen för att titta på ny barnvagn. Jag har spanat runt och hittat 4 som jag skulle kunna tänka mig köpa. Imorgon ska vi se vilken det blir :) Beroende på vilken det blir så beställer vi genom nätet, det blir billigare så :)

Idag var jag hos Elma, var länge sen jag var där. Hon kommer komma till mig snart, vi ska titta på Desperate Housewifes. En tv kväll som sagt!


senita

HAHHA den där kommentaren fick mig att skratta ett bra tag :P så jävla sant! Men tänk om ormen trivdes bättre i Sverige som alla andra invandrare? :P finns väl lika många farliga blattar som djur? :P hehehe

2011-04-05 @ 22:45:30
URL: http://entermyname.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: