Tomt

Oj vad länge jag inte har uppdaterat, jag tänkte egentligen skriva det här inlägget igår men det blev inte av. Igår var jag på maxi och sen gick jag till mcdonalds. Vädret var så underbart att vi valde att promenera hem. Enda från maxi till ektorp. Det är inte lite, men det var riktigt skönt. På vägen från maxi gick vi förbi plantagen, där köpte vi krukor till balkongen. Alen har redan börjat plantera blommor och jag står på tur. Vi ska se vem som har de finaste blommorna haha.. Idag är vädret inte lika fint som igår men det ser ändå ganska skönt ut. Jag och Elma ska nog ut på stan senare idag. När emir vaknar han sover nu. Nu ska jag vila upp mig EN stund innan promenaden. Och jag lovar att nästa inlägg inte kommer dröja lika mycket som det här!



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: