Spännande

Nu har det gått ett par dagar sedan min förkylning/pollenallergi och det håller i fortfarande. Det verkar som att det är en allergi. Jag läste runt på webben och alla symptom pekar på allergi. Jag ska boka tid på vårdcentralen för att vara på den säkra sidan och kanske till och med få reda på just vad det är som jag är allergisk mot.

Idag sker något spännande. IFK spelar ju idag och jag kommer stå i en av kioskerna. Det är riktigt kul längtar verkligen och hoppas hoppas att det går bra :) Mamma kommer över för att vakta Emir. Alen ska ju titta på matchen vilket innebär att en barnvakt behövs :) Som tur är har jag mamma nära och hon och hennes man kan komma över.

Nu ska jag laga mat, men innan dess måste jag nog gå till Lidl för att köpa ett par ingredienser som jag märkte saknades.

Ha en bra dag allihop!


senita

hörde att de förlora.. tråkigt :/

Vad kul att du får jobba :D är det ett extra jobb då? :D

kul lät det iaf..

2011-04-30 @ 21:22:52
URL: http://entermyname.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: