Riktigt trevlig dag på Nya Parken

Idag gick det hur bra som helst i kiosken. Jag fick stå med en jätte trevlig tjej och vi hade jätte kul. Jag tog betalt och gav läsk till de som beställde det. Vi hade fullt upp under pausen, det var kallt och många ville ha korv med bröd för att värma sig. Jag frös som fan, det regnade och var kallt just då vi var där. Men det gick bra och jag klarade mig. Riktigt kul var det, en bra erfarenhet! Det enda dåliga förutom vädret var att IFK Norrköping förlorade :/ Men det kommer gå bra, ligger ju fortfarande på 2:a plats och mer matcher kommer det att  bli. Matcher de vinner altså!! Nu ska jag titta på Titanic ifall jag orkar, ska zappa mellan kanalerna för att se ifall det finns något bättre, om inte då blir det Titanic :)




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: