Promenerar

Just nu så är jag ute på en promenad. Jag gick förbi lidl för att köpa gröt och välling till emir. Men i kassan bestämde jag mig för att köpa något som jag kan knapra på under tiden. Och det blev lidls m&m wannabees haha. Vädret är underbart Även fast det är molnigt så är det varmt och det är lagom med vind. Perfekt med andra ord. Senare ikväll ska vi titta på fotboll, ifk spelar hemma mot halmstad. Längtar till matchen och hoppas på vinst :-D nu ska jag vidare till en lekplats där jasmina och jag brukade vara och leka. De har en sån gunga som snurrar, det var vår favorit, Även fast vi brukade må illa så fort vi börjar snurra haha

Chicmommy - mamma till Ajdin

de där kommer du nog inte bli smal av, buahaha :P

2011-04-20 @ 12:53:59
URL: http://chicmommy.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: