I am here and I'm waiting...

Ja, inte finns det mycket mer jag kan säga. Jag är på nya parken och väntar på att matchen ska börja. Fint väder fast det blir ju långtråkigt. Snart börjar matchen. Bara 7 st har hittills kommit från halmstads hejarklack. Undrar fall de blir fler än det? Aja nu ska jag titta på uppvärmningen.

Mamma Till Dino

znam kako ti je med tidiga morgonar, i Dino ustaje inace vid 7-tiden. Man känner sig heelt seg. Försöker du sova kad i on spava preko dana? jag har fått göra så zato sto sam helt slut inace.



Jo han har två tänder där nere nu, konacno hahaha. kako Emirovi zubici? har han börjat sitta själv?

Mi idemo nästa lördag jedva cekam. to ce nam biti jedini semester. Ovog ljeta samo cemo biti u svedskoj, ili mozda odemo do danske al to je kao kod kuce hehe.

Ima te li vi kakvi planova za ljeto?



2011-04-21 @ 21:18:50
URL: http://maminoo.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: