Gott gott

Har kommer en uppdatering från min sida. Idag vaknade jag tidigt, eller blev väckt av emir. Han sover inte så värst länge på morgonen. Men när han somnade om passade Även jag på att ta en tupplur. Sen vaknade jag lite väl sent, runt halv 12 och då såg jag Även ett sms från Fata om att vi ska ta en runda på stan. Jag begav mig mot stan med emir. Vädret var fint och det var jätte skönt med en promenad. Jag var Även dag på jakt efter att hitta en klänning men hade inte turen på min sida. Senare begav jag mig hemåt och gick förbi lite affärer och handlade in några varor för att göra tårta. Fata och hennes pojkar skulle komma till oss och vad kan va bättre än tårta att bjuda på Hehe när jag kom hem gjorde jag tårtan och nyss käkade vi den. Riktigt god, det är bara synd att jordgubbarna inte var så täppt söta som jag hade velat ha dem. Nu tittar jag på the big bang teori. Det verkar vara ett Bra avsnitt på g.

Mamma Till Dino

Du är riktigt vrijedna du hehe..=))

2011-04-18 @ 10:08:59
URL: http://maminoo.bloggplatsen.se/
Nathalie

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-05-07 @ 22:27:06
URL: http://smsalåna.nu


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: