En besvikelse

Jag kom hem från stan precis. Elma och jag var ute med våra småttingar. Först gick vi runt i affärer och sedan satte vi oss på McDonalds för att ta en bit mat. Det blev inte som jag tänkt mig, jag åt för mycket och är stor som en ballong nu. Jag är proppmätt!! Den här senaste tiden har jag gått till stan nästan varje dag för att titta efter ifall de på bik bok hade fått in en klänning som jag hade sett på hemsidan. Alltid fick jag ett nej till svar men idag var det ett positivt besked. De hade fått in den. Jag blev hur glad som helst, men när jag provade den så blev jag besviken :( Den var inte vad jag hade väntat mig. Jag kanske hade provat en allt för stor storlek, men jag tror inte det. Får gå dit med Alen för att prova en mindre storlek och se vad han tycker. Det kanske är bara jag som har inbillat mig att de fult. Men vi får se. Nu ska jag vila lite innan Simpsons, Family guy, Desperate Housewifes och dubbelavsnitt av the Middle börjar. En rejäl tv kväll att se fram emot.






    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: