Då var det dags igen...

antagligen så har jag världens sämsta immunförsvar eller så har jag blivit allergisk mot pollen. Vilket det är kan jag inte avgöra. Har inte varit allergisk mot pollen innan men kan ha blivit det. Näsan rinner konstant och ögonen likaså när jag är ute. Näsan rinner även inomhus, vilket gör att det blir svårt att avgöra ifall jag är förkyld eller något helt annat.

Hade inte varit kul att bli allergisk mot pollen nu, då jag aldrig har varit det innan. Våren är min favorit årstid, allt blommar och jag stormtrivs. Men hellre att jag är allergisk än att jag är förkyld igen! Nu ska jag läsa på lite om pollen, sen ska jag sova. Är helt utmattad. Sov gott allihop!


Mamma Till Dino

Gud vad jobbigt. Ne men titta upp de.. finns ju medicin mot sånt.

Jag hoppas att jag blir brun, får se hur mycket de blir det är inte jätte varmt där nere en 22-25grader. to je kao svedsko ljeto..



2011-04-29 @ 15:31:57
URL: http://maminoo.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: