Tygblöjor- bra eller dåligt?

God morgon!

De här senaste dagarna har jag sovit mindre än jag någonsin har gjort och ändå känner jag mig pigg som bara den. Förr sov jag till 1-2 på eftermiddagen och ändå så kände jag mig utmattad och trött direkt efter att jag hade vaknat. Nu sitter jag vid datan och spanar in lite olika grejer på facebook. Jag fastnade för en sak som jag såg i albumet hos en tjej, nämligen tygblöjor. Jag funderar starkt på att skaffa sådana. De är miljövänliga och ser mer personliga ut. Nu ska jag skriva till tjejen och fråga vart man kan beställa dem :D

     
     
     

Emilie

Nej vi vet inte vad det blir för kön, men både jag ock pojkvännen har en känsla på en tjej. Men man vet ju aldrig som sagt, bara att vänta och se =)

2010-09-03 @ 18:18:43
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: