Sugen på shopping

Här sitter jag fastklistrad framför TV:n och tittar på Förhäxat. Jag älskade verkligen förhäxat då det sändes förut och nu tittar jag på gamla avsnitt som sänds på TV3. Emir sover och Alen är och tränar. Imorgon kväll är det match här på Nya parken, IFK Norrköping ska spela mot Landskrona och jag är riktigt sugen på att gå.

Det var evigheter sen jag gick på stan, är verkligen sugen på att gå runt och köpa något till Emir och till mig själv ifall jag skulle hitta något. Är i behov av byxor, men har tyvärr fastnat mellan 2 storlekar, den mindre storleken är liten och den större är för stor. Får väl vänta på att gå ner i vikt istället och då köpa byxor. För att kompensera att jag inte har varit på stan i evigheter så har jag spenderat en stund på nätet varje dag och tittat på kläder och beställt hem något.

Nu ska jag fortsätta titta på TV :)


Ajdinsmamma

hajde vi går en shoppingsrunda med kidsen imon ;)

2010-09-16 @ 18:01:19
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Ajdinsmamma

sv: men ta med honom då! ispumpaj mljeko u flasu och vi går en runda :)

jag börjar jobba på måndag :(

2010-09-16 @ 19:23:14
URL: http://chicmommy.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: